כדי לתפעל עסק מצליח, צריך למלא תפקידים רבים. כל בעל עסק מכיר את העבודה על הפיתוח, את העבודה הבירוקרטית, את העבודה המשפטית… וכל זה עוד לפני שניגשת לתחום העסק עצמו.
אז מה הפתרון כאן – פשוט. מיקור חוץ.
במקרה שלי, ניהול שיווק דיגיטלי במיקור חוץ. טייטל קצר שמכיל הרבה. כמה הרבה? שימו לב:
משפכים שיווקיים
מאיפה הלקוח בא? מה הוא רוצה? מה יתפוס אותו? מה מונע ממנו להעביר אליך כסף?
כל אלה שאלות שעל ידי מיפוי נכון ואסטרטגי הופכות למידע יקר ערך שיכול לעזור לעסק שלך לגדול ולצמוח על בסיס קבוע. משפך שיווקי הוא כינוי לתהליך שבו כלל האוכלוסייה – קהל היעד הולך ומצטמצם עד שהוא הופך ללקוח משלם וחוזר.
ניהול אתר
אתרים הם חיה דינאמית. לא משנה אם האתר שלך מכירתי או תדמיתי, תמיד צריך להשאיר אותו בתנועה בשביל שימשיך לקבל חשיפות מגוגל. לרוב זאת משימה שנדחקת לתחתית הרשימה, אבל כשמישהו אחר דואג לזה – למה לא ללכת על זה?
נוכחות ברשתות חברתיות
רשתות חברתיות הן כמו אתר – רק על ספידים. הן מתעדכנות כל שניה, מעבירות מידע, מחברות, מנתקות, מעלות אותך לשיחת היום או קוברות אותך בתהום הנשייה.
כל עסק חייב נראות דיגיטלית בימינו – והרשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם) הן הבסיס לזה.
ניהול קמפיינים
בשביל משהו טוב צריך לשלם. וזה הכלל שעובד גם עבור הרשתות החברתיות וגוגל. כדי לקבל חשיפה רחבה יותר לקהל פוטנציאלי צריך לחשוב אסטרטגית ולהוביל קמפיינים חכמים שיובילו אותך קדימה.
כתיבת תוכן
הפרסום שלך חייב להיות מושתת על משהו, ולכן לכתוב את העסק שלך זאת פעילות חשובה מאין כמוה. מי שלא כותב – לא קיים.
הקמת דפי נחיתה
אפשר לומר ש"דף נחיתה" נהיה מן buzz word בעולם השיווק. רוצה למכור? תקים דף נחיתה. יש לך בעיות בשיווק? דף הנחיתה לא ממיר.
מי זה דף הנחיתה הזה והאם גם העסק שלי צריך אחד?
במקום שתקדישו זמן ואנרגיה ללמוד את היתרונות והחסרונות בהקמה של דפי נחיתה, שימוש במנהלת שיווק במיקור חוץ תחסוך לכם את כל ההתעסקות הזאת.
ניוזלטרים ורשימות תפוצה
קשר קבוע וחמים עם הלקוחות משאיר אותך תמיד בקדמת התודעה שלהם. אבל בניגוד לשיחת "מה נשמע" סתמית, בניוזלטר צריכים להיות חדים וממוקדים כדי להשיג את התוצאה האפקטיבית ביותר.
אסטרטגיה שיווקית
אבל כל הדברים שציינתי כאן לא שווים הרבה מבלי שנבצע עליהם מחקר מעמיק ונתכנן אסטרטגיה.
אסטרטגיה? מה? אף אחד לא סיפר לי שיצאנו למלחמה!
אז לא, אנחנו לא נלחמים באף אחד, אבל כשיוצאים לדרך עסקית חייבים לתכנן את המסלול, ללמוד את הדרך – וזאת האסטרטגיה השיווקית שלכם, איך תרתמו את כל הכלים שהזכרתי למעלה כדי להגיע להצלחה עסקית.
להעביר את מושכות ניהול השיווק של העסק שלכם יוריד מכם מעמסה קריטית מניהול העסק כולו, ויתן לכם אפשרות להתמקד בתחום שאליו רציתם להיכנס מלכתחילה.